چند نکته بهاری درباره لباس بچه‌ها

همه در بهار ذوق و شوق بسیاری دارند و تنوع پوشیدن لباس در این فصل بسیار است؛ فصل تازگی و نوشدن است و همه خود را برای این فصل که عید نوروز هم است، آماده کرده‌اند. به‌خصوص بچه‌ها که ذوق این را دارند که لباس‌های جدیدشان را در عید به تن کنند. در این فصل هوا معلوم نمی‌کند که سرد است یا گرم، بنابراین بهتر است همیشه برای بچه‌ها یک سوییشرت یا کت ظریف هرجا که می‌روید مثلا در سفر، همراه‌تان باشد.
راهنمای مدآنلاین درباره این است که دختربچه‌ها و پسربچه‌ها چگونه در بهار لباس‌هایشان را ست کنند.

جنس پارچه بهاری؛ مواظب پوست بچه‌ها باشید
انتخاب لباس برای کودکان خیلی حساس‌تر از لباس‌های بزرگ‌ترها است. به‌ دلیل پوست نرم و لطیفی که دارند باید خیلی مراقب باشیم که جنس لباس از چه پارچه و الیافی است. بهتر است برای لباس های کودکان از الیاف طبیعی استفاده کنیم تا الیاف مصنوعی. لباس‌هایی با الیاف طبیعی مثل پارچه ‌های نخی وکتان هستند واین نوع پارچه‌ها خیلی نرم‌تر هستند وبه پوست کودکتان هیچ آسیبی نمی‌رسد.

رنگ ست بهاری
بچه‌ها نسبت به بزرگ‌ترها روحیه ظریف و حساس‌تری دارند، پس بهتر است برای کودکان‌مان در این فصل که فصل شادی و طراوت است از رنگ‌های شادابی استفاده کنیم. مثل رنگ‌های سبز، زرد، آبی ملایم و قرمز تا آن‌ها سرحال‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند و در عید نوروز بچه‌ها حال و هوای‌شان با این لباس‌های رنگی عوض می‌شود. برای بچه‌ها باید از طرح‌ها ونقش‌های فانتزی استفاده کرد. برای دخترخانم‌ها بهتر است از لباس‌های ست مثل پیراهن نخی و همراه با یک کت ظریف کوتاه ویک کلاه پارچه‌ای گل‌دار وکیف پارچه‌ای بندی کوچک صورتی وبرای پسربچه‌ها کت تک زیبای رنگی با شلوار کتان وباکفش کالج باشد که بسیار جذاب می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *