جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی کیش برگزار می شود

جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی کیشجشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی کیش برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،این جشنواره با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری منطقه آزاد کیش و به همت بخش خصوصی در جزیره کیش برگزار می شود.

ارائه الگوهای تازه:

ارائه الگوهای تازه منطبق با فرهنگ ملی وشئونات دینی، بهره‌گیری از فرصت‌های عرضه محصولات در بازارهای منطقه، امکان تولید و عرضه صنعتی و حرفه‌ای در بازارهای ملی و بین المللی، معرفی فعالان صنعت مد و لباس کشور و رقابت با محصولات مشابه غیر ایرانی،ایجاد حس رقابت بین طراحان لباس، تولید کنندگان پوشاک، بالابردن سطح دانش فنی و علمی فعالان این حوزه، نمایش ماهیت و موجودیت صنعت مد و لباس اسلامی ایرانن از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره در جزیره کیش است.

حضور فعالان:

در جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی کیش تولیدکنندگان پوشاک، صاحبان برند، صاحبان مزون، طراحان لباس، فعالین بخشهای مختلف مد و پوشاک، فروشندگان پوشاک، سرمایه گزاران حوزه مد و پوشاک، اساتید و دانشجویان، انجمنها و اتحادیه های صنعت نساجی و پوشاک نیز حضور دارند.

مسابقه تصویر گری لباس، کارگاه آموزشی، نشست ها و سمینارهای تخصصی و نمایش لباس از جمله برنامه های این جشنواره می باشد.

زمان برگزاری:

جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی کیش از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در برجهای طلایی جزیره کیش برگزار می شود.

 

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *