فشن مارکتینگ _صنعت بازاریابی در مُد
فشن مارکتینگ: فشن مارکتینگ صنعت بازاریابی در مُد: فشن مارکتینگ یک زمینه مهم در صنعت مد و فشن است که به تبلیغات و بازاریابی مد و لباس میپردازد. این روش با استفاده از ابزارها...
فشن مارکتینگ: فشن مارکتینگ صنعت بازاریابی در مُد: فشن مارکتینگ یک زمینه مهم در صنعت مد و فشن است که به تبلیغات و بازاریابی مد و لباس میپردازد. این روش با استفاده از ابزارها...
سبک اکسپرسیونیسم چگونه مفهومی را به دنبال دارد؟ برای بررسی تاثیر اکسپرسیونیسم بر طراحی لباس ابدا باید آن را بشناسید: هنر در اشکال بی شمار، همواره بازتابی از احساسات و خواسته های جامعه بوده....
جلسه دوم نقد و تحلیل مُدتــــاریــــــــــــــــــخ: ۲۹ آذرمکـان برگزاری: کـافه زنبور در جلسه دوم نقد و تحلیل مُد چه گذشت؟ در جهت محقق سازی ارزش و اهداف تعریف شده در جلسه ی اول از...
جــلسه اول نقد و تـــحلیل مُدتــــاریــــــــــــــــــخ: ۲۹ آذرمکان برگزاری: کافه اریکه هنر چرا جلسات نقد و تحلیل مُد را برگزار میکنیم؟ فــشن همواره در حال تغیـــیـر است اما این تغییر در پی الهام گیری...
چرخه رنگ و کاربرد آن: تئوری رنگ در طراحی مد و لباس، یک اصل اساسی در طراحی مد است که به بررسی نحوه تعامل رنگ ها با یکدیگر برای ایجاد ترکیب های بصری جذاب...
روزنامه عصر اصفهان چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه سرویس اجتماعی استان اصفهان تشکل تخصصی در حوزه مد و لباس ندارد..
هدف برگزاری نمایشگاه مداِکس نمایشگاه مداِکس(ModEx)، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیدههای نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در حوزه صنعت البسه و پوشاک است. مشارکت در نمایشگاه مداِکس باعث...
عشق، علاقه، پشتکار و حسّ مسئولیت به هم نوع بعد از قریب ۵۰ سال کسب علم و تجربه در داخل و خارج در بزرگترین کشورهای صاحب نام پوشاک جهان بالاخره به بار نشست و...