شخصیت شناسی مردان از روی لباس

 زنان برای فهم روحیات و خصوصیات مردان باید به هزار حیله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع کنند تا بتوانند شناخت کافی نسبت به مرد زندگی‌شان به دست بیاورند. شما هم اگر جزو خانم‌هایی هستید که می‌خواهید همسر یا نامزدتان را بهتر بشناسید، می‌توانید از نوع لباس پوشیدنش به ویژگی‌های اخلاقی او پی ببرید و بهترین و درست‌ترین عکس‌العمل را در مقابل او انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید هرچه شناخت شما کامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگی مشترک شیرین‌تری را تجربه خواهید کرد.
در بحث روانشناسی مبحثی به نام «روانشناسی رنگ» وجود دارد که شدیدا در روحیه انسان تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال رنگ قهوه‌ای یک رنگ مرده و بی‌جان بوده که در تضاد با رنگ قرمز است، یا رنگ آبی آرام‌بخش است. به خاطر همین است که می‌گویم دریا آرام‌بخش است. رنگ مشکی را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشکی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا به نظرم صلح می‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به همین دلایل می‌شود از روی رنگ لباس افراد به ویژگی‌های اخلاقی‌شان پی برد. طبیعتا کسی که از رنگ‌های شاد استفاده می‌کند آدم فعال و شادی است و روحیات درونی‌اش زنده است و بالطبع هر که از رنگ‌های سرد و بی‌روح استفاده کند آدم شاد و سرحالی نیست.
201336817670a
روانشناسی از روی لباس 
آنهایی که تی‌شرت‌ها و پولیورهای یقه هفت می پوشند ،در پولیورهای یک مرد، جنس و نوع آن به اندازه ترکیب و بافتش اهمیت دارد. مردانی که از این مدل لباس‌ها استفاده می‌کنند، مردان خودخواهی هستند که در درجه اول به خودشان اهمیت می‌دهند و بیش از آنکه به شما عشق و محبت بدهند هدف‌شان این است که از شما عشق و محبت بگیرند. زودرنج هستند و بالطبع خیلی هم زود به آنها برمی‌خورد، توقع دارند که شما احترام‌شان را نگه دارید و تحمل کوچک‌ترین بی‌احترامی را ندارند.آنهایی که تی‌شرت‌ و پیراهن‌های گشاد روی شلوار انداخته می پوشندمردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند خیلی راحت‌طلب هستند و زندگی آرام و بی‌سروصدایی دارند و حرف مردم برایشان مهم نیست و اصلا افراد دهن‌بینی نیستند. از کنار مشکلات به‌راحتی رد می‌شوند و آنها را جدی نمی‌گیرند.  بیش از هرچیزی در زندگی به دنبال آرامش هستند و برای رسیدن به آرامش از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. در پول خرج کردن هم خیلی راحت هستند و پول را برای خرج کردن می‌دانند نه برای جمع کردن.بلوزهای یقه اسکی و پیراهن‌های یقه ایستادهمردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند، خیلی محافظه‌ کار هستند و در کل با مسائل منطقی برخورد می‌کند، اصلا احساساتی نیست اما در عین حال عاشق خانواده و همسرش است. سیاستمدار است و با حساب و کتاب کار می‌کند. بدون فکر حرف نمی‌زند و بدون فکر عمل هم نمی‌کند. خیلی دیر قول می‌دهد اما وقتی قولی را به شما بدهد محال است آن را زیر پا بگذارد. مردانی که دستمال گردن می‌بندندمردانی که از دستمال گردن استفاده می‌کنند افرادی با اعتمادبه‌نفس هستند و  در ضمن سخاوتمندند. اهل تجملات و پول خرج کردن هستند و علاقه خاصی به مادیات دارند. به‌طور کلی پول در زندگی این افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. اصولا به سلامت بدنشان خیلی اهمیت می‌دهند و در زندگی به دنبال رفاه هستند و همسری را انتخاب می‌کنند که مثل خودشان باشد. آنها به رستوران‌های پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس‌های کلاسیک استقبال می‌کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *