مردی خوش تیپ در آستانه فصل سرد/راهنمای رنگ و لباس در ماه های زمستان

هر فصلی لباس مخصوص خودش را می خواهد. سرما که از راه می رسد یکی از کارهایی که انجام می دهیم، تغییر و جابجایی لباس هایمان است. خب بعد از اینکه لباس هایتان را بیرون آوردید این مطلب را مطالعه کنید تا به ۲ نکته پی ببرید…

اول لباس ها و لوازمی که احیانا کم دارید و دوم رنگ هایی که بین لباس هایتان ندارید و شاید بهتر باشد برای این فصل چند تا از آنها را انتخاب کنید.

۱. اولین نکته برای پوشش در فصل سرد این است که زیر لباس گرمتان یک لباس نازک تر بپوشید تا اگر در محیط بسته، گرمتان شد امکان درآوردن لباس برایتان موجود باشد.

۲. کفش هایتان هر چقدر هم گرم و خوب باشد، برای زمستان یک بوت یا همان اصطلاحا چکمه نیاز دارید. سعی کنید نوع ضدآب آن را انتخاب کنید. انواعی که داخل آن پشمی است و ساق دارند، ایده آل ترین انتخاب هستند.

۳. جوراب های زمستانی، دوستان جدانشدنی کفش ها و پاهایتان هستند. پشمی ها بهترین هستند اما برخی از آنها که ترکیبی از چند الیاف هستند هم مناسب اند. می توانید ۲ تا جوراب هم بپوشید اما معمولا با این کار عمل گردش خون در پاها خوب اتفاق نمی افتد.

۴. کاپشن یا کت در این فصل اولین ویژگی که باید داشته باشد، ضدآب بودنش است. برف و باران شوخی ندارد بعد از آن هر چه ضخیم تر باشد، برای این فصل مناسب تر است.

۵. لایه زیر شلوار معمولا چیزی است که کمتر افرادی به آن توجه می کنند و انگار جزو ضروری لباس های زمستانی نیست اما یک لایه سبک نخی زیر شلوار از شما در برابر سرما بیشتر محافظت می کند.

۶. کلاه یک یار جدانشدنی زمستان است. سر یکی از اعضای مهم بدن است و اگر گرم باشد شما هم گرمتان می شود. سعی کنید کلاه هایی را انتخاب کنید که گوشتان را بگیرد.

۷. این وسیله را بیشتر وقتی برف می بارد استفاده می کنند اما دست ها و انگشتان نقاط بسیار حساسی هستند و خیلی زود در برابر سرما واکنش نشان می دهند. پس حتی اگر از دست کردن دستکش کامل خوشتان نمی آید از نوع بدون انگشتش استفاده کنید.

حالا که می دانید چه جور لباس های ضروری برای این فصل نیاز دارید باید بدانید رنگ ها نقش اساسی در لباس هایتان در هر فصل ایفا می کنند. اول ۵ رنگ که می توانند جایگزین های مناسبی برای رنگ مشکی باشند و طراحان امسال آنها را بهترین رنگ ها برای زمستان می دانند برایتان معرفی می کنیم اگر خیلی به مشکی علاقه مندید، می توانید این رنگ ها را با مشکی هم ترکیب کنید.

۱. آبی جوهری یا مرکبی: از این رنگ می توانید اگر خانم هستید مانتو، پالتو و بارانی بخرید. اگر آقا هستید یک پالتوی بلند یا یک شال پیشنهاد ماست.

۲. طوسی روشن: این رنگ را برای هر لباسی در این فصل انتخاب کنید، بسیار شیک می شوید. دانه های برف که بارید طوسی تان را تیره تر کنید.

۳. شکلات شیری: این رنگ چهره تان را صمیمی و گرم نشان می دهد. پیشنهاد ما سوئی شرت، کلاه یا پالتو است.

۴. زیتونی روشن: این رنگ بسیار شیک است اگر رنگ پوستتان تیره باشد که دیگر عالی می شود. چهره تان را آرام و در ضمن بسیار متین نشان می دهد.

۵. بنفش تیره: اگر کمی اهل رمز و رازید، از این رنگ در یکی از لباس های زمستانه تان استفاده کنید.

۹ رنگ ویژه زمستان

این ۱۰ رنگ از طرف موسسه پانتون که در واقع رنگ آمیزی و طراحی جهانی انجام می دهد و مدهای روز دنیا را ارائه می دهد برای زمستان امسال پیشنهاد شده است. هر چند شخصیت و حالت شما و احساستان نسبت به رنگ ها برای انتخاب لباس از هر عامل دیگری مهم تر است.

۱- سبز زمردی: اولین رنگ سال است درخشش این رنگ شما را مجذوب می کند. این موسسه اذعان می کند پوشیدن لباس در این رنگ به شما احساس شکوه و عظمت می دهد.

۲- آبی تیره: رنگ قوی است، احساس آرامش می کنید، اگر لباسی با این رنگ به تنتان باشد، اما روزهای آفتابی پاییز و زمستان را برای این رنگ انتخاب کنید.

۳- بنفش خیلی تیره: همان طور که گفتیم این رنگ بسیار پررمز و راز است. این رنگ را می توانید با رنگ های دیگر ادغام کنید.

۴ -قرمز تیره یا زرشکی: رنگی است گرم و در آن می توانید احساس های زیادی را درک کنید.

۵- نارنجی کدر: رنگی که در آن انرژی زیادی است. این رنگ را با قهوه ای ترکیب کنید بسیار شیک و مناسب زمستان می شود.

۶- سبز خاکی: رنگ عمق جنگل های انبوه است و گرمایش، سرمای زمستان را برایتان لذت بخش می کند.

۷- بنفش روشن: این رنگ بسیار زنده است وقتی آن را در پاییز بپوشید بسیار بانشاط به نظر می آیید.

۸- طوسی تیره: احساس سبکی به شما دست می دهد در عین اینکه اگر لباسی با این رنگ بپوشید به نظر ظریف تر می آیید.

۹- قهوه ای سوخته: یک رنگ عجیب؛ گرمای قهوه را احساس می کنید و بوی چوب سوخته. زمستان را به نظر گرم تر اما زیباتر می بینید.

پانتون ترکیب این رنگ ها را در فصل زمستان به شما پیشنهاد می دهد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *