چگونه چاقی شکم رو مخفی کنیم؟

بسیاری از خانوم های بالای ۴۰ سال و یا خانوم هایی که دوران بارداری را تمام کرده اند با چاقی در ناحیه شکم مواجه می شوند که حتی نمی توانند با ورزش و رژیم غذایی از شر آن خلاص شوند! چگونه چاقی شکم رو مخفی کنیم؟ با ما همراه باشید.
۱- لباس های خیلی تنگ نپوشید
این نکته را به یاد داشته باشید که اگر شکم چاقی دارید، و فکر می کنید پوشیدن تی شرت یا تاپ های تنگ باعث می شه شکم تون جمع و جور دیده بشه، سخت در اشتباه هستید. به جای آن، لباس هایی که گشادتر هستند و پارچه افتاده دارن رو امتحان کنید. مثل این مدل های زیر

۲- لگ و ساق شلواری ها را فراموش نکنید
لگ ها می توانند یکی از بهترین دوست های شما باشند. لگینگ ها تا بالای شکم شما می توانند بالا بیایند و تا حدی هم کمی شکم وپهلوهایتان را جمع و جور کنند. یک تونیک یا یک تاپ گشاد با همراهی یک لگینگ می تواند در سه سوت شکم شما را مخفی کند!
در فصول گرم ترین می تونید لگینگ هایی که تا زانو هستند هم امتحان کنید. این لگینگ ها هم راحت تر هستند و هم حسابی لاغرتان می کنند.
۳- از خطوط عمودی کمک بگیرید
با کمک یک شال بلند یا پولیورهای بلند می توانید خطای دید ایجاد کنید و چاقی تان را زیر خطوط عمودی پنهان کنید.

۴- کمربندتان را بالاتر از شکم ببندید
استفاده از کمربندهای پر زرق و برقی که روی شلوار و درست روی شکم بسته می شوند، بیشتر باعث جلب توجه به چاق بودن شکم شما می شوند.
بجای آن بهتر است کمربندتان را کمی بالاتر ببندید.
۵- پیراهن هایی بپوشید که در قسمت پایین تنگ نباشند.
پوشیدن پیراهن هایی که در قسمت پایین آویزان و آزاد هستند باعث می شود شکم شما اصلا دیده نشود. خصوصا اگر از پارچه ها طرح دار استفاده شده باشد.


۶- مثل حرفه ای ها شکم تان را بپوشانید
در زمستان ها راحت تر می توانید چاقی شکم تان را مخفی کنید. می توانید زیر پولیوریتان تونیک هایی با پارچه های لطیف بپوشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *