دسته: دانستنی

فشن مارکتینگ صنعت بازاریابی در مُد ۰

فشن مارکتینگ _صنعت بازاریابی در مُد

فشن مارکتینگ: فشن مارکتینگ صنعت بازاریابی در مُد: فشن مارکتینگ یک زمینه مهم در صنعت مد و فشن است که به تبلیغات و بازاریابی مد و لباس می‌پردازد. این روش با استفاده از ابزارها...

۰

تاثیر اکسپرسیونیسم بر طراحی لباس

سبک اکسپرسیونیسم چگونه مفهومی را به دنبال دارد؟ برای بررسی تاثیر اکسپرسیونیسم بر طراحی لباس ابدا باید آن را بشناسید: هنر در اشکال بی شمار، همواره بازتابی از احساسات و خواسته های جامعه بوده....

جلسه دوم بررسی موجود تلفیقی گاو بالدار ۰

جلسه دوم نقد و تحلیل مُد

جلسه دوم نقد و تحلیل مُدتــــاریــــــــــــــــــخ: ۲۹ آذرمکـان برگزاری: کـافه زنبور در جلسه دوم نقد و تحلیل مُد چه گذشت؟ در جهت محقق سازی ارزش و اهداف تعریف شده در جلسه ی اول از...

۰

جــلسه اول نقد و تحلیل مُد

جــلسه اول نقد و تـــحلیل مُدتــــاریــــــــــــــــــخ: ۲۹ آذرمکان برگزاری: کافه اریکه هنر چرا جلسات نقد و تحلیل مُد را برگزار میکنیم؟ فــشن همواره در حال تغیـــیـر است اما این تغییر در پی الهام گیری...

۰

تئوری رنگ در طراحی مد و لباس

چرخه رنگ و کاربرد آن: تئوری رنگ در طراحی مد و لباس، یک اصل اساسی در طراحی مد است که به بررسی نحوه تعامل رنگ ها با یکدیگر برای ایجاد ترکیب های بصری جذاب...

۰

روزنامه عصر اصفهان

روزنامه عصر اصفهان چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه سرویس اجتماعی استان اصفهان تشکل تخصصی در حوزه مد و لباس ندارد..

۰

نمایشگاه مداِکس

هدف برگزاری نمایشگاه مداِکس نمایشگاه مداِکس(ModEx)، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده‌های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در حوزه صنعت البسه و پوشاک است. مشارکت در نمایشگاه مداِکس باعث...

۰

موسسه دانش آرا به منظور آشنایی طراحان لباس با روند تولید صنعتی پوشاک برگزار میکند:

عشق، علاقه، پشتکار و حسّ مسئولیت به هم نوع بعد از قریب ۵۰ سال کسب علم و تجربه در داخل و خارج در بزرگترین کشورهای صاحب نام پوشاک جهان بالاخره به بار نشست و...