‍ انشگاه بین‌المللی مد آرت در شهر پاریس پایه‌گذاری شده‌است و تا به امروز یک شبکه گسترده‌ی بین‌المللی تشکیل داده و همکاری‌های قابل توجهی را به‌صورت آکادمیک در داخل و خارج فرانسه داشته است.
این دانشگاه سال ۲۰۰۰ میلادی توسط آقای آلفرد مهدوی (که اصالتاً ایرانی هستند) و دو نفر دیگر راه‌اندازی شده است و علاوه بر آموزش طراحی، مدیریت بازارهای پوشاک، مهارت ارتباطات دیجیتال، دانش شناخت رفتار مشتری و … را در حوزه مد آموزش می‌دهد. دانشگاه مد آرت در ۱۴ کشور دارای شعبه می‌باشد.
برنامه آموزشی مد آرت در عرصه‌ی صنعت جهانی بسیار غنی شده‌است، به‌گونه‌ای که فارغ التحصیلان تجربه‌ی کارآموزی در شرکت‌های بین‌المللی را نیز به‌دست می‌آورند. ۳۵ درصد از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی مد آرت را دانشجویان خارجی با بیش از ۲۰ ملیت مختلف تشکیل می‌دهند. کلاس‌ها در این دانشگاه به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و ایتالیایی دایر است.
با همکاری موسسه دانش آرا و دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران از مهر ماه سال جاری و برنامه ریزی جهت انجام فعالیت های بین المللی طی تفاهم نامه ای با دانشگاه مدآرت فرانسه دو ورکشاپ تخصصی و بین المللی با حضور اساتید فرانسوی در اصفهان در ماه اسفند برگزار می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *